fredag 21 maj 2010

if we ever meet again...

Hemma från mallis, var hemma i tisdags, men har faktiskt inte orkat skriva något här.
Det som hände ska jag skriva lite kortfattat:
var lediga första veckan tack vare island, så det var ju bra det iaf.. Sen eftre den veckan började våra jobb dagar som bestod (för oss i resturangen) av att plocka bort smutsiga tallrikar, inte att rekomendera. Det var ju ändå rätt bra eftersom att det var rätt så slappt.
Många roliga utekvällar hade vi också, vissa hade ju roligare än andra många gånger, men tabledance är väl aldrig fel?
Jag var väldigt glad att ingenting hade hänt mig, men.. med den otur som jag alltid har på resorna, så började det med ett dödsfall (hemma i sverige), det är ju jätte hemskt och var väldigt jobbigt men jag kunde inte göra något åt det eftersom att jag var ett antal mil hemifrån.
Efter det så fick jag ligga på sjukhuset eftersom att jag inte kunde andas och började spy, så ännu en gång hamnade jag på sjukan.. yes..?!
Blev även jagad av en galen liten hund och en man blottade sig för mig och linn. Jag vet inte varför allt händer när jag är med linn för, men det blir bara så. hon och jag är nog på fel plats vid fel tidpunkt.

Men nu är det skönt att vara hemma igen!
Nu återstår det bara två veckor, sen är jag hemma på heltid. GREAT! =)

Inga kommentarer: