tisdag 18 januari 2011

all latest update




ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHH, varför kan jag aldrig bestämma mig för vad jag ska göra, välja, säga och allt som har med val att göra. Det är inte okej. nej.

Sitter i soffan med bäbis i knät, hon är allt för söt hon. Försökte ta en bild på henne och mig tillsammans, men det gick inte, jag bröt nästan nacken, eller åtminstone fick jag ryggskott..

Ikväll ska jag på Alias-ladies-night hos Annapanna, med maria och sara. Det blir Awesome.
Idag hade vi dessutom opponering, och jag gillar inte det eftersom att jag alltid känner mig så elak när jag ger konstruktiv kritik. Men jag måste ju, men ändå. Fast jag var snäll ändå, tog inte allt som fanns att säga.

Köpte ett cigpaket idag, och jag fick joooooordens nickokick. Not naice, men ändå var det de.
ja, det är lite udda. var inte speciellt gott heller, men eftersom att vi ska dricka vin så ska jag röka i förebyggande syfte. YES.

Inga kommentarer: