tisdag 11 januari 2011

härrrrrrrlig dag.

Vackert väder har det varit idag iaf, jag kom ut en sväng på promenad, annars har jag bara pluggat, eller ja, jag har läst boken "vad gör unga på nätet?" en rätt bra bok faktiskt, trots att mycket av det som stod vet jag redan, men ändå. Har aldrig läst det på papper.

Har haft lite tur också, på tal om plugg. trots att jag inte hade anmält mig till någon av tentorna så fick jag skriva båda. Men hur det gick vet man aldrig.

Min lilla älskling ligger i mitt knä och sover, så fort hon har somnat i mitt knä behöver jag röra på mig, hon måste tro att jag inte vill att hon ligger där. :p nä, men det vill jag ju såklart!!

Men nu ska jag ta det lugnt, snart ska jag ner till tvättstugan och hämta upp den sista tvätten, sen blir det en dusch och gå och lägga mig i sänhgen med min bebis. :p

Inga kommentarer: