måndag 24 november 2008

arg helg?

jobbat hela helgen inte så roande, men ändå det är pengar.. så jag ska på personalfesten på fredag också med tessan, sara och almira hoppas det blir skoj! roligare än den här helgen var, har mest varit arg när jag har varit ledig och så har jag väl inte gjort så mycket heller, varit och bowlat med caroline och patric iaf, och det var riktigt skoj! jag vann första gången sen kom jag och caroline på delad etta och patric förlorade hela tiden, haha! men utslagningen vann caroline med ett poäng, haha! men vi sa att vinner jag eller caroline vinner vi båda för att bara garantera att patric skulle förlora. höhö!
skolan var rätt seg och det är svinigt kallt utomhus så jag tror jag dör! massor med snö också..!
nu ska jag och jenna strax käka, jag ska bara laga maten först.. haha!

jag tänkte på en sak förut, att det finns så himla mycket man inte vet om folk som lätt går att lista ut!

Inga kommentarer: