tisdag 25 november 2008

hungry eyes

nu är det bara 13 skoldagar kvar innan jag kommer hem för jul lov! och det är bara 3 dagar innan jag kommer hem till helgen, och på torsdag ska jag hem till min moster och sova där, ska bli skönt! ;o något som inte är skönt, är att plugga och att jag känner att jag börjar bli förkyld och ha ont i halsen..
jag och jenna pluggar lite grann till provet i naturkunskapen imorn, och det går väl sådär, hon sitter på bdb vilket jag med gjorde nyss men nu sitter jag här.
men jag måste lägga på ett kol till skolan, på tal om kol är beteckningen (C) och det är sån skit vi ska ha prov på imorn, se vad jag kan!!!
men ja snart tänker jag göra mig en kopp te och ta lite pepparkakor som jag och jenna har inhandlat, myyyyys! för det är ju så kallt ute!
sen köpte jag och jenna nya filmer igår, en jätte söt film som hette boog & elliot - vilda vänner! sötaste var när kaninerna slogs med skedar! HAHA! och sen en igelkott som sa polarn hela tiden, och sen en gotländsk arg ekorre! helt sjukt kul! den rekomenderar jag.. haha.. jag började skratta lite åt det nu när jag tänkte på det och jenna tror ju inte jag är klok som sitter och garvar för mig själv. men det var sjukt kul varje fall. himla söta, älskar animerade filmer! och jag vill ha hitta nemo, björnbröder, andra sidan häcken osv.. OCH jag får inte glömma madagaskar 1 & 2! ettan försvann förra året på internatet ;( men jag vill ha dom igen.. så söööööta och så roliga.
dessutom blir jag så irriterad på att det finns vissa personer som aldrig tycks sluta gå mig på nerverna och aldrig sluta vara såå.. ohh, ja det går inte ens att förklara känslan, men den är extrem! jag bara känner hat till dig, och det är ett starkt ord jag vet, men jag tror jag verkligen menar det när det gäller dig ibland. suck..

varje fall, nu får jag ta tag i pluggandet.. snart men först; lite te!!

Inga kommentarer: