måndag 24 november 2008

snöigtvärre

idag vaknade jag av att det lät konstigt utanför mitt fönster, så jag tittade ut och möttes av massor med snö och blåst. så var det någon som skottade snö från vfab och han gjorde inte lite ljud! ;o sen gick jag och la mig igen men kunde inte somna, och jag har sjukt ont i huvudet idag med :/ jag kollade på sista avsnitten på andra avenyn och sen så gjorde jag mig iordning och sen gick jag och jenna till skolan.. fast jag skulle lika gärna kunnat gått vid två för att jag skulle ju ändå bara äta med aupair kursen. men nu fick jag låna julias dator så jag satte mig här och tar det lite lugnt med min cola.
sen ska jag och jenna gå i snöstormen till konsum samt lämna in en lapp vfab och sen ska vi väl hem och laga mat, och plugga. vi har ju naturkunskaps prov på onsdag! men jag hoppas att jag har lite ork till att plugga den här veckan, för det hade jag verkligen inte förra veckan.
nu kom stina hit så nu måste jag sluta skriva här, vi måste skriva om marockos historia och sånt..

Inga kommentarer: