fredag 16 juli 2010

rockin' beaver!

Då var mina underbara lediga dagar över, och idag ska jag jobba igen. Men det är bara 3 timmar sen ska jag ta mammas cykel till Caroline och jocke och det kanske blir en utgång, vem vet.
Annars åker jag bara dit en stund och umgås, återstår att se. :)
Ajuste, smart person som hade hängt upp min cykel i cykelstället i taket i källlaren? HUR KUL ÄR DET att försöka ta ner cykeln när man har den längden jag har? mh, tänkte väl det.
Och såklart är slangen i hjulet sönder också så jag kan ändå inte använda den.
så får låna mammas om jag ska cykla någonstans.
Hatar dock den cykeln för det är min gamla och jag blir arg bara jag tänker på den. Hur man nu kan bli det.
Vaknade nio idag, trots att det var sovmorgon. Men går jag och lägger mig tidigt får jag skylla mig själv, men det är ganska skönt att gå upp tidigt och bara ta det lugnt.
Var nere på stan och fixade med mitt busskort så nu kan jag åka runt en månad till. yey!

Man ska ju inte klaga på att det är fint väder, men när man är hemma och dör av värme slag kan man ju inte göra något annat. plus att jag är helt bränd efter solning så kan jag ju inte gå ut utan att ha på mig minst solfaktor tusen. nae, så illa är det inte men jag vill ju inte bränna mig mera och jag kan ju inte gå ut i overall. right? ;p

Inga kommentarer: