lördag 3 juli 2010

stekt.


kom hem från jobbet för drygt en och en halv timma sen, men ändå så har jag inte taggat ner. Började jobba kvart över 11 och det var rätt lugnt fram till klockan 2 då det drog igång rätt rejält. Det var hur varmt som helst och det var sjukt mycket folk och det kändes som om kön aldrig hade ett slut.
Men dagen har gått väldigt fort och imorn jobbar jag ungefär samma tid igen och det kommer nog gå bra. Jag skar mig också på jobbet, på handleden, så det ser väldigt snyggt ut nu. haha, men jag är ju rätt klantig av mig så vad förväntar man sig när jag ska fixa kylen, haha? ;p jag skadar mig alltid på något på jobbet.

men nu vet jag inte vad jag ska göra ikväll, funderar på en promenad nu när det blivit lite svalare men jag vet inte om jag orkar ändå, kanske vore skönast att gå och lägga sig. men det är ju lite för tidigt för att göra det nu. Skulle gått ut till Carl-Johan ikväll men jag orkar faktiskt inte det efter denna dagen på jobbet, jag är verkligen helt slut av värmen och tempot som jag haft idag.
Kanske blir någon mysig film eller något istället. men jag borde verkligen börja röra på mig.
Jag ska dessutom sluta röka, för hundrade gången.. hm.. får se hur det går.

JAG SAKNAR MINA VÄNNER FRÅN VADSTENA!! :O trodde inte jag skulle göra det så mycket som jag faktiskt gör.. vi får ha en klassåterträff snart... =)

Inga kommentarer: