lördag 17 juli 2010

varför åker man moppe genom mcdriven?


Ja, den frågan har jag ställt mig varje gång det åker en moppe genom driven. Sensorn som tar signalen när det kommer en bil så vi vet att det kommer en bil tar inte riktigt upp samma när det kommer en moppe så tillslut står det ett moppegäng utanför och skriker "HAAALLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! FAN ÄRE INGEN SOM JOBBAR ELLEEEEHHHHHH!!"
Och vi startar våra trevliga röster och säger "hekj och välkommen.... bla bla bla" Sen hör man deras kompisar HAAALLLÅÅÅÅÅ!! FAN!!!! Sen kommer dom fram och tutar och är så jävla dryga att man har lust att be dom dra och dom skriker, och gasar också.
Sen sätter dom sig ute, plockar inte undan efter sig och går sen in och spelar "matcho" för att visa att dom verkligen är femton år och åker moppe och precis kommit in i målbrottet och har med sig en jätte stöddig och "cool" brud som precis börjat röka och är precis lika dum som jag var när jag var femton.
Sen går dom igen utan att lämna brickorna och varför gör man det? - JO för att man är så fruktansvärt ouppfostrad och inte lärt sig ta tag i brickan ta några få extra steg och slänga sin egen skit i papperskorgen. Man behöver ju inte ens torka av bordet, diska eller något efter sig.
Alla visar sig vara "tuffa killar" för den enda tjejen som är med, vem ska få henne?
Så hur svårt är det att ta bort sin bricka eller sluta åka med moppe genom driven.

Så nu fick jag ut det jag ville säga om de som åker moppe genom driven och som är sjukt irriterande. Japp, jag har haft en givande arbetsdag som har bjudit på mycket. Men rolig har det varit iaf! Imorn ska jagb jobba kväll igen.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll med mycket fylla och en rolig utgång.
Själv ska jag titta på jackass på mtv, sen får man väl se vad kvällen bjuder på. Men antagligen ingenting vettigt. Ciao

Inga kommentarer: