onsdag 9 mars 2011

frånvaron är total!

Här kommer ett inlägg på Linnéas begäran, jag har tyvärr haft lite fullt upp och inte orkat eller kommit ihåg att uppdatera denna blogg. Illa av mig.

Men jag kanske kan komma igång igen! Ska uppdatera lite vad som hänt, och inte?

Börjat röra på mig, ja faktiskt tränar jag så mycket jag kan, ca 6 ggr i veckan eller mindre, men det är max dosen av träning! Måste ju komma i form till sommaren, inte för att det har skett en totalförändring som jag hoppats på, men det kanske kommer, det är ju trotsallt några månader kvar.

Pluggar rätt mycket nu, det är tentaperiod och det är just nu som alla inlämningar sker, seminarier av alla dess slag.
Så idag började jag plugga vid 07 och blev klar med en inlämningsuppgift, hurra för mig! 1555 ord slutade den på!
Har även hållt på och tvättat sen 07, eftersom jag var i brist på underkläder, och andra kläder såklart så var detta den enda tvättid som var tillgänglig.
Har pluggat till tentan också, denna gång hanldar det om planeter och andra roliga saker som jag blir halvgalen på. ja, så det är lagom roligt, men det som är plusset är att jag inte har skola förrens på tisdag, så jag har gott om tid på mig att plugga till tentan som är nästa onsdag :) Jag är ju ute i god tid att plugga också, för att vara en såkallad "spy-ut-tenta-som-man-har-i-högstadiet-eller-gymnasiet", ja en sån som man pluggar in, spyr ut på pappret och sedan glömmer.

Annars så har det inte hänt så mycket, jag har festat många helger nu, så livet rullar på. Så i helgen blir det lite fest hos emma, men fram tills dess står detta på schemat:
- plugga
- träna
ja, lite av det vabliga som jag brukar ha inplanerat :)

Men nu ska jag ner och hämta upp sista tvätten som är i den ortroligt dåliga torktumlaren!

(tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder eftersom att allt har försvunnit på min dator, ja. precis. jätte kul... tur att jag har en externhårdisk!).


PUSSSSSS!!

Inga kommentarer: