onsdag 23 mars 2011

men dumma... gör som jag vill dåååååå!!!???!??!?!?!?

okej, nu har jag fan suttit med jävla svtplay i 2 timmaar, avsnittet är 60 minuter långt och jag kunde se 35 minuter?!??!?!??! blir jag galen? eeh, ja.
Fy fan, har varit nära att flippa ett antal gånger, helvete vad irriterande det är när det laggar fast var tredje sekund. FYYYY FAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Så nu gav jag upp, jävligt irriterande, ska ta med mig hörlurarna och se klart det på skolans datorer imorgon... ja, det ska jag. fan..

Men ikväll blir det bio med Robin, mycket trevligt. Vi ska se på hur många lingon finns det i världen, så det blir nog toppen! lite spontant och roligt :D ingen träning idag heller, ajabaja marie!! skärpning. imorgon får jag köra stenhårt... yes, det blir s t e n h å r t !!

Inga kommentarer: