fredag 25 mars 2011

Hurtigt värre!

Håll i hatten för idag var jag ute och sprang när jag hade gått upp ur sängen, och jag överlevde. Det är alltså bra om man tränar mycket innan, då dör man inte av utmattning såsom förra året...! :)
Sprang dessutom två varv eftersom jag inte var trtt efterf första. härrrrrrrligt.

Idag är jag dessutom ledig, mycket skönt må jag säga, fint väder, hyfsat varmt och träningen är klar för idag.
Ska och luncha med jessica var det tänkt, men hon är och tentar så jag väntar på ett sms från henne.
Senare under dagen ska jag och caroline på stan, runt tre-tiden, vi ska vara barnvakt åt hennes systers barn, mycket trevligt!
Ikväll blir det våffel och vin kväll hemma hos maria, då får jag träffa en ny människa också, hennes väl Filippa! :)

Så det kommer nog bli en riktigt bra dag idag faktiskt :)

Ett minus idag är att katten harf tagit sönder tapeten, ajabaja!!!! :(

Men jag ska ju ändå tapetsera om, och tur är väl det.. hon vill kanske att jag gör det fortast möjligast... hm??

Inga kommentarer: