onsdag 13 april 2011

AAAAAAAAAAAAJ!

min morgonpigga katt väckte med vid 5 imorse, men självklart gick jag inte upp då, somnade om. Men hon gav sig inte så hon fortsatte att väcka mig.. hon bet mig i benet, så tillslut blev jag trött på det så jag hämtade vattensprayen.. då gav hon upp! puuuuhhh..
Fick sova till halv 9, för då väckte linnea mig istället med ett sms, så då gick jag upp och gjorde 100 situps! heja mig!

Sen skrev jag ett etikbrev som ska skickas ut till dom fina eleverna på min VFU skola. snart är det dags att gå ut på vfu igen, och det ska bli sååååå roligt! :D
Men nu är det snart dags för lunch innan jag ska på föreläsningar från 13-17. det blir nog intressant :) hoppas jag.

Annars idag händer nog inte så mycket, ska väl träna med emma tror jag. :) och idag kommer Linnea hem igen!! tjohoooooo!! :D
Nu ligger selma i mitt knä och gosar, finisen <3
det är skönt med värme på magen när jag har sån sjuk mensvärk :( ajaj:/

nee nu ör det dags för luuuunch.. mums.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vattensprayen fungerar alltid! / Jenna