fredag 8 april 2011

hörde jag äventyr?

Ja, det gjorde jag sannerligen!
För idag åker jag till Stockholm, och det är för att leffe fyller 50 och vi ska ha en hemlig 50-års fest, och han vet ingenting!! hur roligt som helst, sånt gillar jag.

Inatt har jag sovit hemma hos pappa eftersom att selma ska vara här till söndag, så hon kunde vänja sig här medan jag var här. Så nu börjar hon vänja sig, men är fortfarande lite på sin vakt!

tjugo i elva ska jag åka hem till mig och göra mig i ordning inför kvällen, frågan är om jag ska ha röda läppar eller inte?? och vad tusan ska jag ha på mig, hade tänkt att ha på mig klänning, men eftersom att de flesta har blivit förstora och ramlar ner så vet jag inte alls. Kanske ett par höga byxor och kavaj kanske? hm, nja jag vet inte...

Får väl se vad jag ska slänga på mig..
Blir hämtad av min moster, hennes man och mina kusiner idag och det skabli riktigt roligt att träffa dom sen också, det gillas :)
Men det får inte bli för mycket alkohol för mig ikväll eftersom att jag ska pka buss hem på lördag, och det är inte roligt att åka buss bakis. ;/ haha.

Nähä, vad ska jag styra med nu då den tiden som är kvar innan jag ska med bussen? kanske ska dricka kaffe och äta lite frulle? mhm, det låter äl bra det..

Så vi höres, pussssi

Inga kommentarer: