onsdag 27 april 2011

ja men nu blev det mycket gjort?

Hade tänkt att jag skulle plugga idag när jag kom hem. Men först var jag tvungen att äta mat, åt självklart för mycket så jag vart jätte trött!!! så, nu sitter jag och laddar inför kvällens träning och hoppas på att jag kommer till liv. Men det brukar jag ju göra när jag väl är inne på friskis. :)

Men dock blev det inget plugg, för jag orkade inte börja med reflektions dokumentet. nej, jag vet liksom inte vart jag ska börja? mmmmhmhmhmhmhm... blir lite trött på mig själv ibland!
Menmen, jag har ju tid på mig, men det kommer att bli stressigt om jag inte gör det senast nästa vecka! För allt ska in veckan efter vår VFU, så måste ju börja någonstans..
har dessutom skickat efter en bok, och reserverat 2 på biblioteket. eller det kanske var tre.. Sen var det en som jag inte hittade, lite lätt panik jag får då? mjo.. hej tenta bok, gå och göm dig gärna.

Men annars så är det ju valborg i helgen, och den kommer att spenderas med anna och maria, och kanske några fler, men vi vet inte det riktigt ännu.
Men förhoppningsvis blir vi väl fler.. Vi tänkte väl att vi skulle grilla och ha något gott att dricka, men om det finns några som vill vara med på ölbrännboll så är jag inte alls svår att övertala! Det skulle ju vara sjukt roligt!

Men nu ska jag väl fixa innan jag ska åka till friskis, puss på er!

Inga kommentarer: