torsdag 17 december 2009

come on and fly with me.


baby are you down, down, down?

jaha, nu är det massor med snö ute, och jag vill bara säga att jag ä l s k a r det! i juuuuust love it!
hoppas att det ligger kvar till julafton bara, en vit jul vill man ju ha... eller? jo, men det vill jag iaf.
Just nu sitter jag här och lyssnar på min toppen spotify lista och väntar på att bella ska komma, sen att klockan blir fyra så jag kan sätta igång med det väldigt tråkiga... tvätta.
efter det ska vi laga pannkakor, mums!
Efter det.. vet jag inte alls vad vi ska hitta på. vem vet, vi kanske kan gå till ingelsta och kolla julklappar, som jag ska göra med flinis imorn.
Men flinis kan ju inte vara med när jag köper hennes julklapp. hih, så därför skulle det vara bäst om jag köpte den idag..! men får väl se hur bra det går..

måste bara säga att det är skönt att man kan komma överens, och att det inte blir missförstånd. - nu var jag faktiskt ärlig, skönt att höra att vi har samma tankar. kan ju lätt bli fel! =)

Ja, det där var ju bara ett litet infall av mina tankar, kommer dock inte avslöja hemligheten! HA! jag har en hemlighet! wohoooow! ohhh yeah!

Känner att jag borde få lyssna på lite nyare låtar, är trött på min spellista... några bra förslag? ;p
Njae, nu ska jag väl ta och göra lite kaffe, eller kanske ska vänta på att bells kommer? =) hon kanske med vill ha fika. ja, det är bäst att jag väntar lite.

Inga kommentarer: