måndag 7 december 2009

lycka till marie.

jag vill bara önska mig själv lycka till när det gäller provet imorn, spanska prov. jag började nämligen plugga idag, skulle pluggat i helgen, men lyckad som jag är, så glömde jag såklart mina spanska saker här hemma i vadstena. Men jag har pluggat nu på jennas papper, så det kommer väl gå iaf, jag gör ju bara mitt bästa.
Däremot är det bra att jag pluggade geografi igår med leffe, och det var väl tur att han kunde banka lite vett i mig och så att jag kom igång med det. För en gångsskull känner jag mig inte allt för borta när det gäller kommande prov.
Egentligen kanske jag fortfarande borde bo hemma så att någon får mig att plugga ordentligt. haha, hade egentligen lust att låta det här provet gå åt helvete. Men nu kommer det väl inte att göra det, och det är ju tur det!

Är tillbaka i vadstena idag och det kännr väl bra att jag är här tidigt för en gångs skull, ne inte för en gångs skull. men det känns bra.
I fredags åkte jag hem till finspång och träffade linnea först och så åkte hon och jag till sofie, adde och lilla felicia som är detg sötaste barnet jag någonsin sett! Vi var där till efter idol och det var jätte trevligt.
I lördags åkte jag och linnea in till stan för att shoppa lite julklappar, men blev inte så för min del... bara en massa saker till mig. lyckat!
Men jag ska väkl köpa julklappa när detg är jullov.
Sen åkte linnea och jag hem till var och en, och gjorde oss iordning sen åkte vi till fia. Då hade caroline glömt mitt vin hemma så jag och linnea brummade hem till jocke och hämtade det. Sen bar det av hem till sofie, och självaste förfesten. Mycket trevligt måste jag säga!
Sen åkte alla andra till krogen förutom jag och linnea, för vi åkte hem =) good work.
För ovanlighetens skull hängde jag inte med ut.

Söndagen innebar en promenad med mamma och leffe, och plugga med leffe samt plugga själv och sen sova.
Somande runt 12 och vaknade 10 i tolv idag, sjukt skönt. Dock blev jag aningens stressad eftersom att jag hade bestämt mig för att åka med tåger 14, så det blev att kasta mig ur sängen, duscha, gjorde mig iordning - hade massor med tid över ändå när jag var klar så det blev att titta lite på oprah! =)
Nu är jag i vadstena, har pluggat lite spanska och tagit fram min lovely dator som verkar vara något fel på idag? kanske håller på att krascha vem vet.. hoppas inte det iaf!!

Inga kommentarer: