torsdag 3 december 2009

jag vill med ha en hemlighet..=(



Jag är nya nicke nyfiken, och jag hatar att vara nyfiken..

Okej, nu äre såhär va.... att Jenna och lappen har en hemlighet som jag inte vet om, och tydligen ingen annan heller och jag hatar att inte veta. jag ska få veta, tydligen. men inte idag! jag vill vill vill vill verkligen veta, och ja jag menar v e r k l i g e n !
Jag har lite teorier, en är att dom ska kasta ner mig för balkongen när jag sover, att lappen är vetenskapsman och har sett att det ska komma en meteor och krascha i mitt huvud, att jenna och lappen ska lämna mig i vadstena medan dom är och solar på en strand, att dom ska göra en stor överraskning till hela skolan, springa naked mile i denna kyla, att dom ska döda teckenspråksläraren för att lappen har tränningsvärk idag, att dom luras med att dom har en överraskning och ska säga till mig sen att det inte finns någon för att jag ska bli ledsen och springa och gråta i ett hörn.. eller ja, dom kanske ska döda mig!!!!

Hm, jag har många funderingar på vad dte kan vara och det är sjukt irriterande. jag vill ju veta =( och sen måste jag vänta på att det ska vara "rätt tid". Så det gick inte attg sätta något datum på det heller, så vad kan de vara? det är något som bara dom kom på när dom hade teckenspråk! MEN JAG VILL JU VETA!
det liksom kliar överallt bara för att jag inte vet, känns som om jag kan springa runt huset en mijlon varv för att få veta.
Jag får inte ens en ledtråd.. vad ska jag göra? jag har snart tjatat hål i huvudet på jenna....
En till teori som jag har är att jag ska bli kidnappad, för jag vet ju inte om det, och jag vet inte när men jag ska få veta när det är rätt tid?! jag ska bli kidnappad!!!

Eller så är det en blandning av allt, kan ni tänka er? jag kan det...
Eller, en ny sak, jenna och lappen ska bli terrorister.
ja, det är nog det. för fabian vet ingennting heller, det är liksom bara dom! Jag trodde först att dom skulle bli jätte kära och fly tillsammans och ha det super bra livet ut, typ snippsnapp slut... Men, tydligen inte, jenna ska inte lämna anders..
snälla, låt mig veta. det är rätt tid nu..?

Sen fårgade jag jenna om hon ksulle ångra attg hon inte sagt något om jag skulle dö, men dte fick jag inte något rakt svar på utan hon sa; Men du kan väl dö efter du fått reda på det med?
jag; ja!! det spelar väl ingen roll.
så nu låter det som om jag ska ta livet av mig, men det ska jag inte. jag menar bara att det är bäst att säga vad hemliogheten är nu! innan jag dör... jag kanske kvävs... så säg..

Inga kommentarer: