tisdag 1 december 2009

tyska plugg <3<3


Då var det dags för allt plugg igen, och denna gången är det tyska. det språket som jag älskar mest av allt i hela världen (ja, jag är ironisk). Om det finns en onödig grej i hela världen som kan göra mig förbannad så är det tyska. (ledsen för det alla tyskar, men så är det).
Yes, men än så länge har jag inte blivit arg, och det är väl allt tur det, för stackars jenna som sitter bredvid mig ska väl inte råka ut för ett av mina utbrott. Hon sitter så fridfullt med sina böcker uppslagna framför sig, och tittar på navy cis. Men man måste ta ett litet avbrott mitt i allt plugg.

idag tog jag även ettg skönt bad eftersom att jag frös så mycket, och när jag tog ut allt vatten såg jag inte att det var stopp i avloppet, så det svämmade över massor. ajaj, och mattorna och allt vart jätte blött. samt facit till tyska boken (schhh! säg inget till birgitta, förra året slarvade jag ju bort boken också...) går bra där!

förövrigt, nu är cypern bokat och klart, så jag drar iiväg den 20 augusti med tjejerna! wohow! skönt att det kan komma jupp något bra för en gångs skull! mitt i det tråkiga "vinter" vädret kommer en solig och varm vändning. great!

ikväll blir det vitlöksbröd och halvåtta hos mig, efter det kommer jag att titta på plastikkirurgerna och efter det är det andra avenyn! najs.

Inga kommentarer: