onsdag 14 april 2010

hundra poäng till solbränan..?


jag är i fjällen, åkt slalom, mycket härligt, men vad hände första dagen? jo, det är härligt med sol, jag har längtat men vad fan! Jag har bränt mig i ansiktet, och inte lite heller, utan så att jag ser ut som om jag har stekt ansiktet i stekpannan.
Jag har mössrand, och den är ojämn, jag har solglasögonsmärken och jag hade fullt med blåsor i ansiktet igår, najs? nej. kommer jag att flaga? ja!!!! ;o
Jag tänkte väl inte på att smörja in mig, det fläkta ju av vinden, så jag kände inget förrens på eftermiddagen, och hur såg jag ut då? - som en jävla tomat!!! ;o hahahah!! vi hade väldigt kul åt det, men nu, hur ser jag inte ut nudå? som om jag har böldpest. freeeschhhhh!!
nae, men idag tog vi en liten paus, och det typ regnar och snöar, inte så najs. om det regnar imorn ska vi åka hem, kan ju vara skönt att komma hem, men det skulle vara så himla kul att åka en dag till. men får väl se då.

nu ska jag göra lite nytta? nae.

Inga kommentarer: