lördag 17 april 2010

verkligen lördag..??


Ja, så här ser jag ut nu. Man ser knappt brännan, good work märy.. kanske ska lägga upp bilder på hur jag såg ut, men det återstår att se om jag tar mod till mig att göra det. Dom är inte vackra..

Jaha då var det snart dags att åka till caroline och jocke, mysigt värre.
Blir att käka middag där, dricka lite vin, spela alias och sånna saker, mycker trevligt!
Har inte hunnit med så mycket idag, började jobba 11 och slutade 3, gick hem. trodde för övrigt inte att jag skulle komma hem, blåste så himla mycket, sista biten kom jag knappt framåt.
Men när jag kom hem åt jag lite grann, så jag kan vara på ett trebligt humör när jag kommer hem till caroline och jocke, sen har jag duschat och snart ska jag väl åka till dem. =)

Ser fram emot en trevligt kväll faktiskt. Imorn är det jobb igen, och då är det dags att åka till finspång och träffa sofie, så det blir nog kul! =)
Sen är det skola igen, sista veckan innan Mallis! tjooooohoooo!

längtar för övrigt väldigt mycket till nästa helg, för nu är jag glad igen.. =)

Inga kommentarer: