onsdag 7 april 2010

this is my time to start.


Skönt med lov, dock lite stressande eftersom att jag inte har gjort det jag borde göra. nämligen min uppsats, jag hade en fin plan på att jag skulle skriva massor på den, men vilken dag var tydligen inte med i planen. Men jag ska nog göra det på fredagen. yes, så får det bli. innan jag går till emma!

Idag har varit ännu en spännande dag, var först i finspång, men tog 10.40 bussen till stan för att gå hem till caroline.
Dock mådde jag väldigt dåligt när jag gick av bussen p.g.a ett barn som spydde snett emot mig, usch.. Men det blev värre när jag skulle gå ut med shira för att hon skulle få kissa, jag höll verkligen tummarna för att hon inte skulle bajsa (jag har väldigt svårt för hundbajs, verkligen problem med det) men såklart skulle hon bajsa, och jag måste ju plocka upp det.
Så höll för näsan och samtidigt skulle jag plocka upp bajset och hålla i kopplet, det gick ju bra, men när jag kom på att jag var tvungen att knyta ihop påsen så släppte jag ju näsan och då kom en vidpust och jag trodde jag skulle spy, jag stod med mina kväljningar utanför carolines port och det vattnades i munnen och ögonen tårades, som de alltid gör när jag måste spy...! Men jag höll mig, jag kunde ju inte spy mitt på gatan utanför körskolan! HAHA!
Men det var allt dåligt som hände idag, annars har det varit en bra dag. Jag och caroline gick hem till carolines storasyster ia, åt lunch och sen följde vi med henne till barnmorskemottagningen så att vi kunde ta hand om india medans hon låg och särade på benen hos en barnmorska.
India är så sjukt söt!!!
Sen gick vi från Vrinevi ner till stan och mötte upp Jocke och gick till Waynes (om det stavas så) och käkade, sen gick jag och caroline på stan och nu är jag hemma igen och har duschat.
Så resterande delen av kvällen ska jag spendera med Virre, sen ska jag till finspång och sova för imorn ska jag till........ TANDLÄKAREN!!! HJÄÄÄÄLP!
nae, så läskigt är det väl inte, men det är ju inte ett dugg kul, men jag har ju aldrig hål, (pepparpeppar ta i trä) så det ska det väl inte vara något problem imorn heller...!
Sen ska jag till stan och göra mig iordning för att gå på personalmöte och personalfest med jobbet! taggatagga! ;p


ska kanske på myskväll imorn hemma hos caroline efter, men det är bara kanske... =) fårse!

Inga kommentarer: