fredag 16 april 2010

samhäll b!

uppsatsen i samhäll b, check!
idag har jag skrivit klart min samhäll b uppsats, skönt att den blev klar någongång. dock väldigt kort, men ändå. allt kan man inte få som man vill, haha!
Nu ska jag bara tvätta och städa mitt rum, sen är det jag har planerat idag klart. ska säkert även börja packa lite till nästa vecka, vill inte göra allt då.
Imorn blir det jobb, även söndag. Sen är det en skolvecka kvar innan jag ska dra till Mallorca.

Senare idag ska jag även träffa linneafis, mycket roligt! vi ska nog även hem till caroline, men innan dess ska jag försöka att sminka över min hemska bränna.
Peelande fejjat idag, gjorde ont som fan, och det svider, inte så bra kanske.
Det är nog inte heller så bra med smink på det heller, men måste testa, det kan väl inte bli värre än såhär?
Skulle gärna bjuda på en bild, men det kommer inte att inträffa. så jävligt ser det ut.

Har även sett ett avsnitt av andra avenyn, vad händer? ingenting.

Nae, nu ska jag hänga lite fb, som vanligt. ;)

Inga kommentarer: