onsdag 15 juli 2009

helt otroligt.


idag blev det en väldigt livlig dag, först vaknade jag av att jag hade en påminnelse idag, och det var judith som fyllde arton idag, så grattis!
sen försökte jag somna om men det var en fluga som återuppstod från igår när jag slog ihjäl han igår, men troligtvis så svimmade han nog bara av. men jag trodde att han dog för där han låg igår när han dog var han inte kvar imorse, utan han flög runt i stugan och var allmänt irriterande.
sen gick jag upp halv 10, och gjorde mig iordning och åkte in till borgholm med daniel. vi kollade lite i affärer och sen käkade vi glass, sen åkte jag tillbaka och duschade och gjorde mig iordning igen och sen gick jag och ida till jobbet, men på vägen dit, så skulle jag ge en häst lite gräs, men jag fick en stöt!!!! av stängslet, och jag har aldrig fått det innan, och det gjorde jätte ont! ;o
sne jobbade jag från halv fyra till elva, och det har verkligen varit full rulle hela kvällen, så nu är jag helt död och ska snart sova, orkar inte vara vaken längre.

sen fattar jag inte hur vissa tänker hemma, men det är ju en annan femma.
dom kommer jag iaf inte höra av mig mera till, och jag tror att dom vet vilka dom är, och vet dom inte det, då är det ju synd om dom..? haha!
jag fattar inte hur svårt det ska vara att höra av sig, eller ens svara när jag hör av mig! men okej, då vet jag att ni inte vill prata med mig, det är ingen fara, era chanser är helt körda hos mig nu, bara så att ni vet det tills jag kommer hem.

Inga kommentarer: