tisdag 14 juli 2009

jag tror våran grill är körd...


ida matar marcus


utsikt från helikoptern

vi flög helikopter en dag med.


efter många grillningar med engångsgrillen så gick elin och hämtade en annan grill, och den har varit med om mycket vill jag lova, många roliga stunder..
vi bestämde oss en eftermiddag att vi skulle grilla igen, fast denna gång med grillkol och tändvätska (det gillade inte ida, som kallas för skogshuggar'n här, haha!) och den kan ju inte sluta annat än illa.
det är (eller var) en fin röd grill med sånt trä på kanterna och under som man kan lägga saker på, men det var vi tvungna att använda som ved. så det blev en makeover för den grillen. men den står här utanför nu, den går ju att grilla i, men handtaget på locket har vi grillar sönder.

nu har jag och ida varit lediga i två dagar, skönt kan jag lova att det har varit och nu är det inte många dagar innan jag ska hem igen.
det känns ganska segt faktiskt, eftersom att man harf fått så bra vänner här, alla är så grymt härliga och jag har haft sjukt roligt vissa stunder, sen finns det ju dom dagarna då jag har varit så trött att jag nästan somnat vid grillen på stolen (nämligen i förrgår, då var jag verkligen sjukt trött)

spelade minigolf med daniel och ida, och ida måste varit dopad, hon vann båda gångerna, för först körde vi vanlig minigolf och jag förlorade och ida vann, sen körde vi äventyrsgolf (då jag ledde ett yttrest litet tag, men jag förlorade och ida vannIGEN! jag och daniel vet att hon hade dopat sig. fy för henne.


haha, ja jag låter nog videon tala för sig själv faktiskt!

Inga kommentarer: