fredag 10 juli 2009

jag tror......


anton städar sin stuga

japp det gör han verkligen..

dagen efter vårat "grillparty" igår

skogshuggar ida grillar en sån där, "smarsmellow"

nu vet jag inte varför bilden hamnade mitt i allt här, men det är våran stuga

grillen

ida visar sina kunskaper, hon återupplivar en engångsgrill
ida kämpar för att få den att brinna

elin skaffade nya vänner till alla, grapparna på campingen


för det första att anton har tråkigt, för han smyger på mig och ida! vi satt och kollade på någon tjej på fb, och så diskuterade vi, så stod han i dörröppningen helt tyst, så vände jag mig om så såg jag han och där hade han visst stått ett tag. haha! men så kan det vara.
ida är tråkig nu som bara vill sitta och snacka med david på msn, buuuuh. jag är jag dödligt nyfiken på vad dom skriver om, haha. men jag skulle kanske få veta det sen, men det vet man ju aldrig.
nu är de rätt fint väder, men det är kallt och fullt med knott ute, däremot något som är posetivt är att det inte blåser längre! =)

igår skulle vi återwuppliva en engångsgrill, haha det var skit kul, ida samlade pinnar, och sen tände vi den, fast det gick inte så bra i början men tillslut så äntligen så brann den, eller som ida säger den tog fyr! ;p
sen smidde vi en massa planer om hur vi skulle göra så att elin skulle bli världskänd under vattenkranen, det var sjukt kul.
och om vi skulle göra det vi sa, så skulle vi tjäna massor på de, jag menar, alla killar skulle lätt gå med på det och säkert en hel del andra också.
jag och ida ska vara personal, freddy ska vara dörrvakt och sen fick grapparna vara byggare.

nej nu ska jag nog ta och se hur det går med antons städning, han hade en redig hög med skräp på golvet som han sopat ihop, jepp. tur att man inte är dödligt alergisk mot damm, för då hade jag nog dött i våran stuga. den kan aldrig ha blivit städad. usch

men ha det bra, för det ska jag. puss till den som förtjänar det!

Inga kommentarer: