onsdag 4 november 2009

feel so alive.


jaha, här sitter jag och ska precis börja titta på halv åtta hos mig. Det ska jag göra med en god kopp chai te, och må riktigt bra för att det har snöat lite grann. Men det är visserligen väääldigt lite på bilarna här utanför, men det är ju bättre än inget alls. Jag hoppas verkligen att när jag vaknar imorn, att det kommer vara massor med snö, precis som det var när vi var i abisko i ettan. Men hur troligt är det?

Men jag får väl vara glad för det lilla som har kommit, men jag vill verkligen ha snö. För då kan man åka pulka och kasta snöbollar på andra och bara åh(!) jag vill ha julmys!
Jag vill sätta upp massor med ljusstakar, baka lussebullar, dricka glögg och äta russin (och kanske någon pepparkaka). Men, nej, nu måste jag allt drömma vidare, och titta på halv åtta hos mig.

CIAO!

Inga kommentarer: