lördag 21 november 2009

home.


nu är jag hemma efter en oerhört tröttsam men fruktansvärt rolig tid i Stockholm. Har varit där på mässan i Älvsjö från onsdags till idag!
Trodde att jag skulle ha ett hål i huvudet när jag skulle komma hem, men det har jag inte. Jag känner att det som jag trott om folk innan inte alls är så och det tycker jag känns sjukt bra. Eftersom att man tydligen kan ha helt fel om vissa personer, så det är tuuur det.
jag kommer att berätta mer om vad vi gjort osv när jag lägger in bilderna men nu är jag väldigt trött så nu ska jag slänga mig framför tvn och somna. yes, det är min favorit.

synd dock att jag inte kunde vara med på glamour festen igår, men grattis clara hoppas att du hade en underbarkväll och att allt blev som du ville ha det! =)

byyyye

Inga kommentarer: