torsdag 5 november 2009

ska jag känna mig gammal?


Nu har jag funderat på det här idag;
Ska jag känna mig gammal som är 18, snart 19?
Jag tyckte när jag var 14 att det var väldigt gammalt och att man var så vuxen. Men nu när jag är det själv, nej då känner jag mig fortfarande som om jag skulle vara 14 och inte alls vuxen.
Jag har nästan inga vuxen poäng alls, det är väldigt dåligt med dem. Men när blir man vuxen då?
Jag har nämligen inte några svar på det. mina vänner som är 20+are tycker jag inte heller är vuxna, så när blir man vuxen??
Jag kallar oss nog umgdommar, fast jag är fortfarande tonåring med vissa förmåner, och jag kommer att bli ungdom med förmåner, så när blir jag vuxen utan förmåner??

Det kommer jag väl få svar på om jag frågar någon som är vuxen, men vem är det? - mamma och pappa kanske smartass.
får göra det.

Idag var det sovmorgon till 12.4o och det var väldigt skönt, men jag kunde dock inte sova längre än till halv 10, så det var lite surt.
Sen hade jag två lektioner, sen slutade jag. Nu har jag dessutom gjort klart spanska uppgifterna, så haaaaaaaaaaalelulja!

imorn är det fredag igen och då ska jag hem och så ska jag träffa caroline för en helkväll med tvspel! tjohooo!
men nu ska jag fundera ut andra knepiga och udda saker, ciao.

Inga kommentarer: