måndag 11 januari 2010

back to life!


då var jag nästan in kastad i vardagslivet igen, mitt sista halvår i vadstena, känns rätt roligt/ledsamt /bra/tråkigt/bästa som hänt mig!!! Ja, jag har rätt blandade känslor när det kommer till att det är det sista halvåret.
Men jag får leva i nuet, det är skönt att vara tillbaka och det kommer att bli hemskt att gå upp tidigt igen. Jag måste börja med mina läxor igen, jag ska börja söka till universitet jag ska göra högskoleprovet, och jag ska..... göra allt som behövs göra för att livet ska fungera.
Idag känns som det är en otroligt bra dag, kanske för att det är morgon och att den startade rätt bra och att jag inte känner något speciellt rökbegär än. igår var det lite jobbigt när bibbi och siv var hemma hos oss fortfarande och var på balkongen och rökte.
Men nu ska jag ta mig fan klara av att sluta röka, och det med basta!!
Det är min andra dag och det känns rätt bra än så länge.

Men måste bara tillägga att jag älskar när det är blå himmel och massa fin snö utomhus! det är hur mysigt som helst! åh vda jag är glad att vara tillbaka i vadstena, helt sjukt!

Nej nu ska jag njuta av att vara tillbaka och ta och hitta på något.

Inga kommentarer: