torsdag 14 januari 2010

a burning ring of fire.

Okej, seg morgon! övervägde att försova mig, men jag gjorde inte det och tur är väl det.
Nu har jag snackat med anders om högskoleprovet och allt annat som rör det. Han ska ta fram lite universitet till mig som jag ska söka till nu i vår!
snart är det dags för spanskan, hoppas inte vi hade någon läxa, har varit alldeles för slapp den här veckan, men det kan vara lite skönt det med ibland! :p

Igår blev det lite filmtittande hemma hos fabbe med lite folk och sen gick jag och jenna hem i den fruktansvärda kylan och det otroliga halkan! ;p
Sen blev det såklart att läsa lite bok och sen sova.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för bus? ;) blir väl att titta på you me and dupree! haha, skrattar ju nästan bara jag tänker på den.. =) undra om jag och jenna kommer få något sällskap eller om det abar blir hon och jag? jaja, vi får hoppas på att det kommer någon iaf!

Idag är min femte dag, tjoho. jag är duktig!

Inga kommentarer: