tisdag 12 januari 2010

you're my number one heart!


here I am! märy for the win!
Idag har skoldagen inte varit värd att gå upp för. Jag gick upp sju och när jag kommer till skolan säger håkan att vi skulle haft eget arbete, vilket skulle innebära sovmorgon! så jag har gått upp helt i onödan och kunde fått sova till tio i elva. inte okej.
så jag har hängt i skolan hela dagen, jag hade visserligen rätt kul men ändå, hur kul är det liksom?

igår så var vi på valven här i vadstena och hade en liten kick off för den nya terminen, det var mycket trevligt må jag säga. Men jag och jenna gick hem tidigt för att vi skulle se på paradise hotel. vill påminna alla om att det är idag igen klockan 10 på sexan. yes.

ikväll blir det väl bara lungt, försökte få fabian att komma hit och ha lite medlidande, så jag sa till honom att jag och jenna saknar honom, men han svara inte. snacka om dissen.
annars får jag väl fråga vidare om det är någon som vill hitta på någonting med mig och jenna, men det är det väl troligtvis inte. dessutom orkar jag knappt röra på mig, är sjukt trött eftersom att jag inte kunde somna igår, men det var det tydligen ingen annan heller som kunde.
Men sen blev jag som några andra väckt av lappen. mhm, han var tydligen också pigg har jag hört? ;) hehe.

nä, men nu ska jag och jennifer snart gå till OK och hämta ett paket som hon tydligen har fått och det ska ligga på södra vägen ocg vi vet inte om det är "den vakna butiken" vid mima. Men, det kommer väl att lösa sig.

jo, det jag skullle komma fram till däruppe med att jag var trött är att det inte är någon bra blandning att vara trött och rastlös samtidigt, det är ju ingen bra kombination. men jag har nog berättat om det massor gånger innan. men nu kom dte visst igen.

OCH inte nog att det är halt ute så höll jag påatt flyga genom hela mitt rum igår, skulle stänga balkongdörren. jag var blöt om handen eftersom att jag skulle känna om det var kramsnö (det var det ej) och så hade jag hudkräm på handen, och då gled jag och höll på att fara på rumpan, igen.. Men jag klarade mig och jenna bjöd på ett as garv, och det var jag väl värd i guess. Nåja, nu ska jag ta och hitta något jätte varmt att ha på mig för nu ska jag och jennifer leta lite tror jag.

CIAO!

Inga kommentarer: