tisdag 14 december 2010

ett gott nytt jul, eller julraketen?

Sitter och lyssnar på ett gott nytt jul, och sen ska jag lyssna på julraketen.. jag gillar sånna jul låtar, haha.
Kan tipsa om lite roliga klipp, gå in på youtube och titta på Nakenlekar och Poesi för fiskar, väldigt roligt måste jag säga. precis min humor, den som alltid är på topp. ME LIKE.

Annars så håller jag på och tvättar, kollar på handboll och tar det lugnt. Dessutom har jag bytt lakan i sängen så nu äre freeeesh. fick dock ont i ryggen, otränad? ;p

Vet inte vad jag ska skriva om riktigt, kanske att jag är en modig tjej som ibland får till det riktigt bra, men inte alltid. tyvärr. eller, får se vad svaret säger, så hähähähääh jag är glad än så länge, lever på minnet. yes i do.

Snart är det dessutom snart julafton, hur fort går det inte? Jag fattar inte, och snart fyller jag 20 och då ska jag allt besöka glasbutiken, jepp.
Jag ska skaffa katt snart, då ska ni få se min GODING!
Borde skaffa två godingar, får se hur det går, haha.

För övrigt är det ingen ide att ödsla tid på något som inte kommer leda någon vart, och det är det jag ska ta reda på, isåfall: MOVING ON! NEEEXT!

Inga kommentarer: