tisdag 7 december 2010

we can dance until we die

efter en heldag med uppsatsskrivande blir kolan rätt seg. Men nu har jag lagt ner uppsatsen för tillfället, jag orkar inte mer. Blev lite osäker på om min frågesätllning känns rätt eftersom att jag inte kommer få ut så mycket av den nu när jag håller på med resultatet så det tänker jag nog pula på lite sen.
Men nu för tillfället så håller mitt nagellack på att torka, tre lager. frågan är om jag kommer kunna låta det torka helt innan jag råkar skrapa i det, som alltid?

Nåja, ikväll blir det personalmöte på Hugos, och sen är det personalfest för dom som ska på den. dock inte jag.. Hade gärna velat säga att jag ångrat mig, men nae, jag orkar nog fan inte det. Måste verkligen plugga.

Får lite lätt panik varje dag då jag påminns om den jävla omtentan, usch. och den nya tentan, ännu mera usch.

Men jag ska allt klara båda två, det ska jag ge mig fan på att göra, no regrets.

Fick ett vredes utbrott idag med, när jag insåg att mitt "prova på" office paket gicck ut idag, så jag ringde min bror och var as förbannad, stackarn.
Sen slängde jag på luren när jag insåg att jag inte kan påverka det. Men när jag lugnat mig, skickade jag ett sms, så han ringde upp till mig och förklarade lugnt och fint att jag får ladda ner ett gratis program för att kunna fortsätta på min uppsats, så numera får jag skirva i open office, och det är.. inte alls som vanliga office. suger lite lätt, men positivt är det iaf att jag kan fortsätta skriva, tur...!
Annars så vet jag inte vad jag ska tillägga, kanske att diskursanalyser sitter i röven?? Nä, men det är svårt iaf.. Och sen kan jag inte hitta någon information om koncentrationssvårigheter, hur svårt ska det vara? Det är ju jätte vanligt???!

Inga kommentarer: