söndag 19 december 2010

snoooooooooowbaaaaall!!!!

Kort jobb dag idag, hela 20 minuter, tjohoo! Kan vara min längsta jobbdag någonsin, eller snarare kortaste.
Men det gjorde mig ju ingenting, det gjorde ju bara att jag hann städa hela lägenheten, damma, dammsuga och moppa. så nu är det riktigt fint här! :)
Fick även lite gjort till tentan, så nu är det markerat över alla böcker med postit lappar och understrykningar, så nu ska jag allt fixa den tentan, ska bara få in allt i bollen bara.
Var hemma hos mamma och Leffe med, vi käkade lite lunch tillsammans sen har jag tagit det lugnt också, så det har vart en skön söndag.
En skön helg helt enkelt, det gillas såklart.

Imorgon har jag bara litteraturseminarium sen har jag "jullov", eller ett plugg tillfälle till tentorna kanske man kan säga istället. Eller jag ska ju såklart ha lite lov och roa mig också, men det blir förhoppningsvis lite gjort ändå, för det behövs.
Ska ju till min fina i Göteborg i 6 dagar, så jag kommer att ha lov, det ska bli riktigt roligt så jag är taggad.

Hade tänkt att titta på fyrans söndagsfilm, men när jag såg att det var the day after tomorrow så bestämde jag mig för att strunta i det. Jag kommer bara tro att det kommer inträffa och drömma mardrömmar i flera dagar med tanke på att det faktiskt är väldigt mycket vinter och snö ute. Så jag tänker inte oroa mig i onödan.

Nåja nu tänkte jag väl strya upp lite söndags mys och dricka fanta, bara för att det är gott och jag god. yes, jag gillart.

Inga kommentarer: