tisdag 21 december 2010

fantasi, barndoms diskurser och interkulturella kompetenser, ge mig mer...

Nu känner jag mig rätt färdig med dagens plugg, har skrivit anteckningar och strukit under i varje bok. Ja, det den nya tentan handlar om är just min rubrik, blir man inte lite sugen?
Vissa delar är ju intressantare än andra, men ja, man får väl göra det bästa av situationen och tänka som en riktig pedagog!! pedagogiskt, inte sant?

Man blir lite lätt förvirrad när man tänker på barnets utveckling i fantasi och kreativitet och sambandet mellan vuxnas fantasi och barns. Måttligt road.

Imorn ska jag plugga begrepp och även detta då, men jag ska försöka få lite att stanna kvar i knoppen.

Annars idag så blir det jobb, jag börjar klockan fem, men eftersom att jag har grym trängingsvärk så tänkte jag gå 45 min innan jag börjar ifall att det skulle gå väldigt tungt att gå.
Så jag kankse skulle proppa i mig en macka så jag inte blir så hungrig sen också. Men det är svårt att äta när man inte är sugen på det eller hungrig.
Idag är förövrigt en dålig ätardag.

Nej, nu ska jag in i min fantasivärld och äta en macka, see ya

Inga kommentarer: