onsdag 25 februari 2009

dans och pizza

idag blir det att dra vill venezia och käka pizza med brudsen.. :) vi har övat dans idag med och vi har bäästa danserna! haha! inatt var jag hemma hos mamma med, skönt..! fast mindra skönt att gå upp 05.30 för att åka till skolan med 06.42 tåget, fast jag gick av i Vikingstad så hämtade evve upp mig och så tog vi en road trip till skolan :) mycket trevligt på morgonkvisten om man säger så.. idag var den mest meningslösa förmiddagen hittils. eller kanske heladagen.. jag och evve kunde tagot sovmorgon, men icke! nej, vi kom till skolan så är micke hemma för hans barn är sjukt. ja, så då ska vi ha naturkunskap med eget arbete, och då måste vi ha datorer. men datasalarna var upptagna? Det är verkligen typsikt våran skola..
jaja, jag sitter ju i en nu, men nu orkar jag inte fortsätta med det. Jag har ju iaf samlat lite fakta det är ju iaf en liten bit på vägen..

nu drar jag härifrån, ska nog käka lite bye!

Inga kommentarer: