torsdag 26 februari 2009

snartsnart

äntligen är det torsdag, då är det bara idag och imorn kvar sen är det helg igen! och imorn blir det finbesök av evvs i norrköping, mycket funny! <3
så vi åker direkt hem till mig imorn efter skolan och tar det lite lugnt, ska käka osådär. Sen blir det utgång på kvällen!
lördag får det bli en runda med mami på stan och hitta lite saker till praktiken, som jag verkligen måste fixa nu för snart är det dags för mig och jenna att åka till Norge och ha lite praktik, och jag längtar väldigt mycket!
sov något extremt skönt inatt, somnade typ nio eller lite innan, så sov jag till 7, 10 timmar så det var riktigt skönt..
nu hra jag rast, har haft det sen lite innan nio, och ska ha det i 10 minuter till. känns rätt segt att ha så lång rast men ändå.. har bara 4 lektioner kvar nu på den här dagen, sen är det bara att ta det lugnt ikväll och sen är det äntligen fredag!
och idag hade jag spanska prov och det gick sådär eftersom jag somnade ju så tidigt igår så hann inte plugga direkt..
och omprov i matte har jag idag med, men det kommer gå skitbra! haha! kan inte bli värre än då jag gjorde det.

Inga kommentarer: