fredag 6 februari 2009

finally!

snyggingarna på bilden såklart! (: haha


äntligen är man frisk igen, känns toppen! ;p idag blir det att åka hem till mamma och så får man väl se vad som faller på, skulle vilja gå på bio, för jag vill se bröllopsduellen! den verkar himla skoj!
menmen, grattis till mig själv för allt bra jag gör ;p +(grattis till de mindre bra jag även gör, tss)
såååå nuuu ska jag snart duscha när jag känner för det, och göra mig iordning! i'm miss brightside liiksom.
hade en sjuk dröm inatt, helt lustig var den.. ibland undrar man ju var alla drömmar kommer ifrån, haha för den här var helt sjuk. men det kan jag inte skriva om här för herrgud(!) folk kommer ju tro att jag är helt störd, vilket jag är många gånger men ska ändå inte gå över gränsen och berätta den, för det finns nog endel som läser den här bloggen som inte borde veta vad jag drömde om!
ska även ner till farmor och äta mat, myyyys!


nu har jag även tagit en spruta, så min arm känns lite konstig, men det gjorde inte lika ont den här gången som förra, så nu är det bara en kvaaarså!

nu går det även att kommentera mina inlägg, för jag har ändrat lite så att alla kan göra det! (: så caroline, nu kan du sätta igång och kommentera så mycket du vill, du med jenna! för jag vet nog att ni gillar de! (:

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes, älskart! Tur att du är frisk, det har vart tomt utan dej hela veckan! <3 / Jenna