måndag 9 februari 2009

vill du ha ett popcorn kanske..? (:











snart har jag spoortlov, det ska bli skönt att kunna sova ut lite för en gångs skull. Känns som om jag inte gör något annat än att vara vaken, jag vet att det inte är så egentligen, men det känns som så ändå..
idag var vår aupair kurs på olika förskolor, jag och denise var på samma avdelning och sen var sabina, stina och pernilla på en annan avdelning. sötaste barnen var det! 1-3 år var på samma avdelning som oss. så himla söta tror jag dog lite grann där! ;o
Sen när jag kom hem lagade jag mat åt mig och jenna, sen så satte vi oss vid våra datorer. sen gjorde jag popcorn, vilket blev väääääldigt mycket popcorn för att vi gjorde det i kastrull så blev det alldeles för mycket.. det vart liksom en kastrull och sen så blev det en stor skål med, liksom sjukt mycket! vi åt typ as mycket men inte allt, vi gjorde tappra försök att klara av det men icke.!
nu tänker jag snart gå och lägga mig i min säng och läsa en bok, haha den som vi skulle läsa ut till någon svenska lektion för väldigt länge sen. men jag vart inte klar men jag har ju läst den en gång innan. men kankse borde läsa ut den någongång kan ju inte bara sluta läsa helt plötsligt...!
imorn vet jag inte vad som gäller, men tror att jag och jenna ska handla lite och kanske till och med, panta alla våra flaskor! haha vi får inte in fler under diskbäken längre!!!

Inga kommentarer: