fredag 20 februari 2009

en puss till alla glada!


jag är ganska pigg idag faktiskt! skönt att vara utvilad någon dag iaf haha! jag gick upp halv 12 då farmor rngde och väckte mig, sen käka jag lunsch och gjorde mig iording och gick på promenad med mamma och leffe, och så tog vi en fika. och tro det eller ej, men det var jag som kom på idén att vi skulle gå på promenad, och det var inte jag för en gångsskull som kom på att vi skulle fika, utan det var leffe. så vi gick runt åbackarna och det var så himla fint och mysigt och sen åkte vi till stan och fikade.. =)

ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på..? men det kommer nog något att göra, annars får jag ha en hemma kväll.. fast jag känne rinte fr det..
saknar min snutti som kommer hem idag säkert jätte brun.. och jag som typ är albino..!!

Inga kommentarer: