söndag 15 februari 2009

segardag..

har inte gått upp än, för jag är så seg. men jag ska gå upp och duscha snart, sen ska jag göra mig iordning och sen ska jag åka in till stan. så ska jag fika med gurra och så skulle jag få se hans lägenhet.. hihi!
stackars mig, jag har ont i halsen fortfrande :o låter som typ en anka eller något.. ;s segt..
men det hoppas jag går över snart, orkar inte gå med det längre.
hade tänkt att jag skulle åka till min moster idag och hälsa på men dom skulle inte vara hemma, så det blev inte så men då får det bli en annan dag nu på lovet som jag gör det.. :)

snart är det dags att åka på praktik! och jag längtar sjukt! ska bli så himla skoj, huhu!
ska men gå upp och göra lite nytta för idag? nae, inte än..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu, kom ihåg o kolla på kläder till praktiken så du har det. pusssss <333 / Jenna