onsdag 27 maj 2009

ganska säker..? nej det duger inte.


nu har jag pluggat idag igen, jag är så bra! jag var i motala med, skulle köpa nya bikinitrosor eftersom att jag köpte en överdel innan europaresan, men jag köpte inte underdelen och det var ju tur det. har nog inte sett en större underdel? förstår inte hur stor man ska vara neråt om man ska ha samma storlek över? det funkar liksom inte. annars var nog dom helt felsydda. jag menar, jag kunde inte ens ha xs?
haha, så jag och jennifer gick till h&m så köpte jag ett par där istället, jätte söta är dom och jag är jätte nöjd. sen var jag på mitt egna uppdrag och sen så åkte jag hem till lilla vadstena idag och lagade mat, så åt jag och jenna och sen så har vi pluggat.
så snart är det dgas för duschen och sen börjar halv åtta hos mig, sen rent hus och sen kommer en skräddarsydd lillasyster! en helkväll framför tvn!
nu måste jag gå och duscha, för nu är jenna klar, måste hinna innan halv åtta, för då börjar våra tv program.

måste bara säga att jag blir så trött på våran skola, dom gör bara en massa uppgifter åt oss, och sen gör vi dom, och sen är det ingen som rättar dom innan sommaren? men vi ska få slita som djur för att hinna, men vi får väl dom efter sommarlovet som förra året!

Inga kommentarer: