tisdag 26 maj 2009

jag är bra =)


kolla in turist "kerren"



och nej, det är ingen råtta utan en utplattad muffin! ;p haha!

idag fick jag reda på att jag klarar matte b kursen, och att jag fick godkänt på mattenationella provet och det är mycket bra tycker jag. Sen har jag varit på vårdcentralen och kollat mitt hål i halsen, och det såg tydligen bra ut, och så fick jag ta ett blodprov och ett bakterieprov. Sen petade dom med en tops i det lilla hålet i halsen och det var inte bekvämt, men det gjorde liksom inte ont heller så det var ju bra det.
gick hem efter det och gjorde klart min eneglska redoovisning och så har jag gjort klart geografi inlämningen, och så har jag gjort halva aupair uppgiften, det ena landet gjorde jag idag och tar det andra imorn, och sen är det bara en reseproduktion kvar SEN är jag klar med alla inlämningsuppgifter! fick även reda på idag att vi tvåor ska vara med på studenten och vi i aupairkursen ska tydligen göra fikat, varför blev inte jag informerad?! eller jag blev ju det idag men tänk om inte jag vetat om det och åkt hem, haha synd för dom isåfall. men nu vet jag ju om det som sagt så nu är det lugna puckar.
jag borde verkligen få nobelpris i att göra mina läxor bra, och att jag klarat matte b! tjoho, det höjde verkligen mitt humör till toppen!
så nu ska jag leva på det hela veckan och göra allt bra!
Jag är så trött, vill sova, vill vakna, vill sluta skolan, vill ha sommarlov, vill vara hemma!
har nyss ätit mat också, jag är en riktig kock alltså. så nu är jag och jenna mätta, man ska ju inte vara hungrig liksom..!
ikväll blir det massor tv, massa mys och massa slöhet!
imorn blir det skola, plugga, äta, plugga, mys.
men det kanske händer något kul iaf, vem vet!

Förstår mig inte på vädret, först är det sol och jätte varmt och skönt, sen blir det mulet jätte fort, sen.... ja sen regnar det massor (enligt mig, men inte jenna, för det "studsar" inte i marken, men det gjrode det(!) nästan)

Men en puss från mig, den oerhört glada marie!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag gillar ditt lilla spöregn :) / Jenna