torsdag 28 maj 2009

nu är det rörigt!


bra dag och seg dag! sitter i datasalen med jennifer (hon jobbar flitigt och jag är mindre flitig). Vi satt först däruppe i datasalen men fär fick vi inte stanna för de som har datakunskap skulle ha redovisningar, så vi fick gå ner. så nu sitter vi vid de dåliga datorerna.
Gick upp för att ha avslutning på spanskan, men det hade vi visst inte, utan det är en vecka till, så nu givk jag till skolan halv åtta, började 20 över, hade lektion till 9.10 och nu ha jag hål till tjugo i ett? sen har jag två lektioner och sen slutar jag, så jag har inte så mycket att göra.
Jag har typ gjort alla arbeten med så vad ska jag hitta på?
snart får nog jennifer ta en liten paus, hon kommer gå in i väggen av stress och arbete, haha nerå.

dessutom kan man inte sätta i hörlurarna i datorn här nere om man inte vill sitta en centimeter ifrån, typ. så nu får jag lyssna på mobilen, och jag har lagt in vissa låtar två gånger och det är skit irriterande. om man ska störa sig på det mest onödigaste så gör jag det nu!
Inte fick jag lämna in min uppstats idag heller, nej det skulle jag göra på tisdag. så nu måste jag komma ihåg att ta med den då också...
och idag måste jag bli klar med aupair uppgiften, men det är ju så svårt att veta vad jag ska göra! och var jag ska hitta allt.. hm.
Nej men nu ska jag och jennifer ta en rast (haha, inte för att ja gjort något ansträngande eller så...). Men det blir väl fler inlägg sen! =) ciao!

Inga kommentarer: