onsdag 6 maj 2009

skulan..

ååhååå vad jag älskar att vara i skolan, det finns så mycket roliga saker att göra, tjohoo!! nej nu var jag inte så seriös, men det hade avrit skönt om det hade varit så.
igår pluggade jag sjukt mycket, var väldigt duktig. från halv 3 till 9 pluggade jag. mycket bra för min del.
idag regnar det och är as kallt, och jag har hål i mina tyg skor =( och vi ska ha ute idrott, not nice! och jag ska vara med, och jag har bara mina shorts, och t-shirt samt inte några skor med mig.... så får väl se hur jag ska göra, inte sååå sugen på idrotten alltså..
på en gräsmatta i regnaet, mums.

imorn måste jag åka hem en stund, har möte med mc donalds på grand hotell så jag måste först åka hem till mamma och sen ska jag åka dit, undra hur jag ens ska hinnna äta något? sen ska jag hem till mamma igen, då jag äntligen kan äta igen.
för jag kommer äta frukost halv 8 och troligtvs kommer min lunch också vara då. så det får bli lunch/middag. sen är det full rulle igen tillbaka till lilla vadstena, sova, gå upp, käka frukost gå till pm och ha nationellaprov i enegelska och ha mera lektioner och SEN äntligen ska jag åka hem för helgen. sjukt skönt! =)
sen när min helg är slut så är det tisdag, är ledig på måndag tjoo!
och sen går jag hela tisdagen, har matte nationella(=döden) sen går jag halva onsdagen sen är vi lediga och torsdag (morgon/onsdagnatt) klockan 02.45 så drar vi iväg på europaresan. då ska vi flyga till berlin och sen ska vi åka till skottland, och sen kommer jag hem den 20e igen och då är det carolines födelsedag! =)

Inga kommentarer: