måndag 4 maj 2009

skulle inte tro att det fungerar..?

då var det måndag igen och alla läxor väller över kanten! inte kul alls, måste plugga spanska, har prov imorgon. inte kul.
men tänkte att jag skulle ta mig en dusch och vakna till lite och få lite ORK till att lägga ner energi och få någonting gjort, få lite mer huvudvärk.
jag hatar måndagar, det är så långt kvar tills det är fredag, men det är bara att bita ihop och göra det bästa av den här veckan, haha.
imorn blir det att plugga matte med ida, hon hjälper mig med matten så jag ska klara nationellaprovet. och så ska jag hjälpa henne med körkortsteorin.
haha, jag har ju ingenting kul att skriva idag, men kanske får någonting under kvällen.. men hur troligt är det när jag måste plugga.
nae, nu måste jag sätta igång. have a nice day

Inga kommentarer: