tisdag 28 april 2009

hit's you when you're down.




lite bilder från mig i Vadstena!
helgen gick otroligt fort, fredagen tillbringade jag hemma hos gurra med massor folk och sen drog vi till krogen. sen gick jag hem och så lördagen blev att jobba lite grann sen bar det hemåt för att stressa mig iordning och städa mitt rum. linnea kom till mig och fick göra mig sällskap, sen kom min moster hennes man och mina kusiner, så vi käkade mat och pratade. sen blev jag taxi åt erik och alfred, och linnea var mitt sällskap! haha, så vi åkte till finspång och hittade på lite allt möjligt för att få tiden att gå. sen åkte vi in till stan igen och bytte till alfreds bil, och åkte en sväng med den med.
söndagen tillbringade jag med caroline och anna, bingo lotto och popcorn. måndagen blev lite solning och sen träffade jag caroline så vi tog en tur till maxihuset och gick där en sväng sen åkte vi till stan och fikade på fräckas uteservering. Caroline sa också en ganska kul sak, vi åkte mot maxihuset och så kom låten; if god was one of us på radion, och så frågade hon vad jag skulle fråga gud om jag någonsin skulle träffa honom, så jag sa att jag skulle fråga varför alla spårvagnar fick störmavbrott hela dagen(i måndgas). då sitter caroline tyst en stund och säger sedan:
- jag skulle fråga vad som händer efter döden... tänk om han skulle säga att jag skulle vara jätte rik och mitt liv skulle vara helt fel fritt och att jag skulle leva som i en dröm... visst skulle man ta livet av sig då?
jag - HAHAHAHAA!!!!! vad säger du!!! ... aaa kanske det föressten..!
och sen träffade vi jocke och så skjutsade dom hem mig , så jag kunde packa mina saker och så pratade jag lite med mamma, erik och emma.
sen kom virre och hämtade mig och körde mig till tåget, och jag höll på att missa det, men jag hann iaf!

sen idag när jag och skulle från nationellaprovet ( vi hade det i engelska idag..) vi skulle till konsum, så går vi och pratar och både jag och jenna tittar på gubben som står stilla med sin cykel på andra sidan vägen där vi håller på att gå över, och precis innan vi gått över så ser vi att det är det är det ända övergångsstället i hela vadstena med trafikljus, och vi går mot rött... haha!
dessutom var jag och jenna och kollade på våran blivande lägenhet, helt underbar!
när vi skulle gå därifrån så väntar vi på att moppen ska åka förbi innan vi ska gå över vägen, men vi tittar inte åt andra hållet, så vi går och när vi kollar åt sidan så kommer det är jätte långtradare!!! haha, så vi fick skynda oss lite.. det var mycket lyckat av oss idag.. två gånger kollar vi oss inte för..!

Inga kommentarer: