fredag 10 april 2009

full fart!!






lite bilder från hemresan med jenna, eller aa de är bara en.. sen från lovet



verkligen mycket som händer, hinner inte ens med att sitta en halvtimma om dagen vid datorn, eller jag hinner inte ens sitta vid datorn varje dag. har lite tid över nu, så nu tänkte jag skriva lite grann.
igår så blev det att vara på stan en stund medan caroline var påskäggs ledare? haha nej men hon höll i barn aktivitet, alla som ville fick måla ett påskägg, så fick man ett påskägg efter det. jag målade två, fast fick bara ett påskägg.. men det var inget kul i dom ändå.
sen så åkte vi hem till den mest sötaste hunden någonsin, lilla chira! sååååå söt! jag är helt kär i henne, hon är så underbar så jag tror att jag dör!
men vi åkte till finspång hämtade upp lite folk, åkte tillbaka till stan och drack vin, kollade på mean girls och åt ost och kex! trevlig kväll var det iaf. sen kom anton och gurra och gjorde sällskap sen fick jag skjuts hem!
ikväll blir det bio med lite folk, trevligt trevligt =)
jag vet inte riktigt vad som har hänt mer på mitt lov, men det är full fart på något konstigt vis?
idag tänkte jag att jag skulle sova länge, eftersom att jag har fått ställa klockan för olika saker varje dag, men då kommer erik in och väcker mig och ville att jag skulle gå upp. men jag försökte att somna om men fick ge upp efter ett tag.
sen gick vi och åt frukost och såg på forrest gump, snart ska vi åka och handla sen vet jag inte vad vi ska hitta på?
jag vet egentligen att det är massor saker som jag kan skriva om men jag har inte så mycket tid på mig.
kan ju säga att jag har blivit fimpad på min arm av en stor idiot, jag har shoppat, jag har festat hela helgen med caroline, jag har kört jockes bil, jag har fyndtat, jag har helt enkelt gjort massor saker som jag ska skriva om någon gång, men jaaa ibland blir det inte så..
jag har fått motion, jag har sprungit nämligen, och det är bra för att vara jag.



och jag har blivit förvirrad, inget ovanligt jag vet.. men nu jenna när vi ses igen DÅ ska du få höra på det mest knepigaste, förstår ingenting, eller jo... meeeeeeeeeeen nu är det katastrof...! värre än vanligt hur det nu kanbli det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Då får vi snacka på tisdag :) dock lär anders lyssna lite också haha :) /Jenna