söndag 12 april 2009

hands off?







skön helg, fredags vart det bio med massor folk, det var trevligt. sen skulle dom andra och grilla men jag drog hem, torr som jag är.. men jag hade det trevligt hemma, erik hade en förfest så jag snackade med dom sen skjutasde dom till krogen, kom hem la mig i soffan med täcket och satte på en film, men hinner inte kolla så värst länge förens jag skulle hämta hem erik och alfred. tydligen inget drag. så vi var hemma en stund sen skulle jag lämna nycklar till johan och my, men slutade med att jag skjutasde hem dom och david till marby.
sen åkte jag och alfred hem och då hade erik somnat så vi satt på balkongen ett tag och snackade och sen såg på ice age. sen när den var slut var klockan 05.00 eller något så då gick vi och sov, och sen på morgonen väckte dom mig klockan 9!!!!!
så jag gick upp och käka frukost med dom sen åkte vi till stan en snabbis och sen till finspång. då åkte jag till farmor, sen grillade jag erik och alfred och sen tog vi en tur till skiren och sen tillbaka. sen åkte vi till någon annan där det skulle vara förfest, men vi drog till stan efter en halvtimma. då åkte vi till marby där my hade haft grillfest och så satt vi där till 11 då grabbarna skulle till krogen, så jag erik och alfred drog hem och tittade på film sen somnade jag.
nu har jag inte kommit igång med någonting, men vi ska åka och handla när jag gjort mig iordning. inget gott att äta så måste handla så jag kan käka frulle.
men iaf, tack erik och alfred för en tok kul helg! =)

annars så får man se vad som händer ikväll, vet inte vad jag ska välja?



jenna, min kära psykolog det gör inget om anders hör han har hört mycket om mig och mina upptåg! haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

låter dyrt : )